2008 m. gruodžio 1 d., pirmadienis

Kalėdų dvasia


Po gražiojo pasibuvimo pas Miką ir puikių Ilonos pamokymų bei patarimų mano namuose atsirado Advento kalendorius. Pernai buvo tas šokoladinis. Tiesą pasakius, nieko gero. Na linksma vaikui, kad šokolado gabaliuką gauna, bet tik tiek...
Taigi kai Ilona užsiminė, kad būtų galima gaminti Advento kalendorių, apsidžiaugiau. Būčiau dariusi ir be jos pamokų, bet, matyt, būtų ne toks mielas.

Pamokyta siuvinėjimo, kibau į darbą. Buvau tikra, kad neįveiksiu per dieną, juolab, kad vakare namie laukė krūva mokinių darbų, bet... "Užsikabliavau". Grįžau, adatą į rankas, ir toliau darbuotis. Ir mažas nulūžo, ir brangusis, o aš vis darbavausi. Juk reikėjo ir pirmąją kišenėlę jau kuo nors pripildyti. Ryte mano vyrija rado kalendorių. Į kišeniukus įdėjau cinamono lazdeles, o jas apvynojau užrašais su užduotimis.
Žygimantas lakstė visą rytą ir vis norėjo patikrinti, kas gi ten yra, bet sutarėme, kad pažiūrėsime visi vakare. Tai sūnutis visą dieną gyrėsi darželyje, kad namuose yra paslpatis. Žodžiu, siurprizas pavyko.

Šiandien, grįžę iš darbų, puolė mano vyručiai prie kalendoriaus. Žygiui teko spalvinti eglutę, o Romui teko užduotis dekoruoti didžiąją sieną. Man gi atiteko advento vainikas.

Štai rezultatas. Beje, vainiką darėme kartu su Žygiuku ;-)Per maža darbo buvo vaikui, tai užsiprašė, kad ryt būtų sudėtingesnė užduotis.




Beje, papildymas. Šiandien Advento kalendorius buvo papildytas Medulos "voriniu" berlingiuku. Žygimantas buvo sužavėtas, mes su Romu taip pat. Ačiū ačiū ačiū :-)


12 komentarų:

mika rašė...

Labai gražus kalendorius, man labiausiai patinka tie raudoni dygsniukai aplink jį. Labai žaisminga. O kas ten į kišenėles prikrauta? Cinamonas? Ar Havanos cigarai?

Vaivaj rašė...

Žygiui cinamonas, o Romui Havanos cigarai.

Žinok, man tas kalendorius irgi gražus ;-)

Anonimiškas rašė...

nuostabu. ner zodziu.. :)

medula rašė...

Labai fainas kalendorius =] Vaiva, o galima as pabusiu Zygis Nr. 2 ir visiems darbe papasakosiu kad Vaivos namuose yra paslaptis? Man tik adresiuka ir tvarkarasti kada jusu namie nebuna :DDD

Techninis klausimas - o kur uzduociu visokiu kisenems radai?

Vaivaj rašė...

Ačiū už pagyrimus.
Atsiųsiu tvarkaraštį ir adresą į e. paštą ;-)

Užduotys... iš galvos. Jos vis dar gimsta, nes nespėjau visų surašyti. Ųiandien, pavz., mano vyrija delioja dėlionę - Žaibą Makviną, o ryt turės susirasti eilėraštį apie šv. Kalėdas ar pan. ir mokytis.
Žodžiu, kai jau viskas bus sudėta, surašysiu sąrašiuką, kokių užduočių gavo ;-)
Beje, tik praneškite, kada su kolegomis važiuosite, jums gi reikia RIMTŲ užduočių paruošti ;-)

VaidaB rašė...

O šiuose namuose tikrai jaučiasi šventinės nuotaikos. Kalendorius puikus. SUPER! Mama ir žmona tuose namuose dar puikesnė:-)

Vaivaj rašė...

Vaida, malonu girdėti tokį įvertinimą ;-)

Loreta rašė...

Labai patinka tavo kalendorius - toks nesaldus, modernus ir jaunatviškas:)
Man baisiausia tai, kad kiek kalendorių aš bedaryčiau ( jau turim tris), mano mažoji vis vien reikalauja to maksiminio šokoladinio...:) Siaubas kažkoks:)))

Vaivaj rašė...

Maniškis irgi norėjo "maximinio", bet kai pamatė, kad čia yra užduočių, kad norint gautį gabalėlį šokolado reikia "įveikti kliūčių ruožą", apsiramino. Bent jau kol kas šis kalendorius nublanko prieš tuos kitus.

Dovilė rašė...

šiltas ir iš širdies advento kalendorius ir užduotėlės puiki idėja :)

Vaivaj rašė...

Užduotėlės tikrai geras dalykas. Žygimantas laukia kiekvieną dieną, o kas bus dabar. Tai vis ką nors sumąstau... Pvz., šiandien turės gaminti atvirukus auklėtojoms. Beje, čia jis pats sumąstė, kad nori joms gaminti.
Bet jau jo atvirukai, tokie avangardiški ;-)

medula rašė...

Nu niekaip negaliu suprasti, man kalendoriuje prie langelio "8" butelys ten raudonas ikniedytas? =]]]] bet kalendorius tai vaikiškas..miražai jau gal. Vaiva, kas ten per daiktas?