2008 m. lapkričio 25 d., antradienis

Kaktusėlis pražydo
























Visada galvojau, kad mano kaktusėlis yra nežydintis.
Ogi žiūriu sekmadienį, kokis grožis, sužydėjo mano kaktusiukas. Nebuvau mačiusi, kiek pas mamą augo tokių kaktusų, kad žydėtų.
Stovi dabar sau išdidus matomiausioje vietoje...
Tik va bėda, nežinau jo grožio tikrojo pavadinimo...


5 komentarai:

Ilona rašė...

Nuostabus augalas... Nežinojau, kad jis žydi.

Vaivaj rašė...

Aš irgi nežinojau, kad jis žydi. O iš SM sužinojau ir pavadinimą -
Aloe variegata

medula rašė...

Oi koks simpatiaška!! Man atrodo žiedai išsiskleis grynai Kalėdoms ;]

Lileta rašė...

Nežinau tikrai ar šitas augalėlis žydi.Kaip ir nežinojau ir tikrai netikėjau,kad žydi krotonas ,jei žinai tokį , o pas mamą pražydo .Man rodos ,kad jau gamta krečia pokštus .Gal kada eglutės pražys ? Nereiktų puošti :)

Vaivaj rašė...

Iš tiesų, stebuklai...

Bet gal nėra ko stebėtis, juk Kalėdos - stebuklų metas ;-)