2009 m. rugsėjo 19 d., šeštadienis

Darželis, į kurį vaikai eina noriai

Šiandien per LNK rodė laidą "Būkite sveiki". Vienas iš reportažų apie vaikų priešmokyklinį ugdymą.

Maniškis būtent šį darželį lanko. Taigi siūlau pasižiūrėti. ">

8 komentarai:

mika rašė...

Šaunuma - įdomu tik, kada bus mokyklos, į kurias norės vaikai ir ypač - paaugliai eiti?

Vaivaj rašė...

Mika,

aš tikiuosi, kad mano Žygis mokysis mokykloje, į kurią norės eiti.

Šventai tikiu, kad tokių yra ir kad tokių bus vis daugiau ir daugiau...

Evelina rašė...

Sveika, Vaiva, ar galetum brukstelti man savo el. pasto adresa? Jo man reikia tam, kad atsiusciau Tau pasiulyma tapti "Augink atsakingai" projekto dalyve. Ok? :) Aciu! mano pastas e.sernaite@publicum.lt

Lileta rašė...

Ziuriu ir pati ten noriu ...:)Rimtai.

Vaivaj rašė...

Lileta, žinok, į tokį ir aš savu laiku nebūčiau atsisakiusi eiti ;-)

zirzyle rašė...

Čia šitas darželis privatus?
Na ką, gaila... LT dar labai labai kur pasistumėti turi. Nes Vokietijoj tokie daržai - savaime suprantama.

Vaivaj rašė...

Zirzyle,

deja, kol kas tokie darželiai - tik privatūs...
bet gal vis tik kažkada situacija ir valdiškuose pagerės???

zirzyle rašė...

Na tai pagerės - turi pagerėti :) Tikiu, kad mūsų anūkams tikrai jau ten bus gera :)